Bismillah,

Dah few days tak dapat update blog atas sebab kesihatan.  Alhamdulillah hari ni semakin segar. Katakan TIDAK pada ubat!  Aku ni memang tak suka nak makan ubat sebab ubat ni bukan sahaja ada kandungan dadah (walaupun sedikit) tapi boleh memudaratkan badan dalam jangka masa panjang.  Kesian bila tengok makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang usung sekantung ubat ke hulu ke hilir.  Terima kasih kepada ABA24... Dengan izin Allah swt, penyakit yang ada dapat dikesan serta-merta.  Bukan tujuan nak promosi tetapi sekadar berkongsi apa yang dimakan untuk kesihatan badan dan meningkatkan immune system dalam badan.

Apa tu ABA24?????
Ia adalah satu bahan makanan yang diolah daripada bahan asas yang halal dan selamat iaitu garam dan gula.  ABA24 bukanlah ubat.  Ia adalah micromineral (hablur) yang amat ringkas yang dapat diserap dengan mudah dan cepat masuk ke dalam badan untuk memberikan tenaga kepada sistem immun badan kita agar fungsinya dapat berjalan dengan kadar yang bersesuaian dan memberi kesan yang maksimum.

Tanpa kita sedar, dengan peningkatan umur, pemakanan yang tidak sihat, udara yang tidak bersih, stress yang tidak pernah putus, ubat-ubatan kimia yang kita makan, semuanya akan menyebabkan sistem immun badan kita menjadi lemah, terganggu perjalanan kerja dan terbeban.... Akhirnya tidak dapat menjalankan tugas dengan baik, iaitu tidak dapat melawan penyakit.  Berhari-hari, berbulan-bulan, bertahun-tahun proses ini berlaku.... Maka kita pun mendapat satu lagi cabaran yang dinamakan PENYAKIT....

Hanya sekadar perkongsian....

Stay Happy....... Stay Cool...... Stay Positive..... Assalamualaikum...